Klacht Aliaz Cooperation Sia: Product ontvangen zonder bestelling

# 195806
Nikita

Op 6 september jl. Heb ik een bestelling ontvangen van GoWhite dat ik niet besteld had. Er werd reclame gemaakt online en ben gaan kijken wat de reclame inhield. Vanwege de prijs 67,- euro was ik niet geïnteresseerd.
Tot mijn grote verbazing heb ik toch een product ontvangen. Ik heb direct gemaild naar: nl@gowhite.eu waarop zij reageerde dat ik het moest retourneren. Op 14 september jl. Heb ik het product geretourneerd. Desondanks blijft GoWhite mij aanmaningen met verhoging op het bedrag van 67,- euro zenden. Tevens ontkennen zij het product ontvangen te hebben. Nadat ik mijn bewijs had gemaild met de datum erop vinden zij dat dit niet als bewijs geldt omdat ik het niet aangetekend heb verzonden.

Zoals gevraagd heb ik het product, zonder dat ik het besteld heb, geretourneerd. Het product is niet meer in mijn bezit. Rond het hiermee ajb af.

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Nikita Garcia,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Onze klantenservice heeft uw bericht en de door u verstrekte kassabon (van de verzending) in goede orde ontvangen.
    Tot op heden mochten wij de producten niet in ons magazijn retour ontvangen.
    Uit uw kassabon blijkt dat u de producten tegen een tarief van € 1,46 (brief 20-50 gram) naar een adres in Nederland heeft verzonden. Dit staat ook op de bon vermeld "Brief NL 50 gr. NEDERLAND".
    Wij hebben u de juiste gegevens verstrekt m.b.t. retourzendingen en hierbij ons adres in Estland gegeven. Voor het verzenden van een pakketje (< 50 gram) naar Estland rekent Post.nl een tarief van € 2,50.

Hierdoor kunnen wij het retourbewijs dat u ons heeft verstrekt niet accepteren om de factuur te annuleren. Wij hebben u aangegeven de factuur te annuleren bij retourontvangst in ons magazijn.

Wij hebben u verzocht ons een verklaring te geven voor het versturen binnen Nederland, echter mochten wij hierop van u nog geen reactie ontvangen.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Gowhite support
    Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Nikita Garcia,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Tot op heden mochten wij de producten niet in ons magazijn retour ontvangen.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Gowhite support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?