Klacht Aliaz Cooperation Sia: Spook factuur Gowhite

M

Spook factuur van 67-, euro ontvangen met de nodige bedreigingen erin. Niets besteld en ook nooit site bezocht. Bedrijf heeft een p/o in Estionia. Adressering klopt niets van en producten nooit opgezocht, besteld of ontvangen. Graag stoppen hiermee.

Stoppen.

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Mirjam Harleman Bezemer,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben op 2 augustus 2016 een bestelling met uw persoonsgegevens ontvangen.

De bestelling is tot stand gekomen na het ingeven van uw persoonsinformatie en het accepteren van de Algemene Voorwaarden op onze website.
    Hierna zijn de producten naar het adres verzonden dat tijdens de bestelling is opgegeven.

Het komt helaas voor dat wij te maken krijgen met incidenten waarbij een bestelling wordt geplaatst in naam van iemand anders. Indien wij door de persoon in kwestie hierop worden gewezen, verwijderen wij direct de gegevens van deze persoon en stellen op basis van het IP-adres, waar de bestelling vandaan heeft plaatsgevonden, een onderzoek in. En, in sommige gevallen, wordt deze informatie aan de politie doorgegeven voor nader onderzoek.

Gelieve contact met onze klantenservice be@gowhite.eu op te nemen zodat wij u in een privébericht een overzicht kunnen toezenden van de gegevens zoals deze door ons zijn ontvangen.

Wij horen graag van u.

Gowhite support
    Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Mirjam Harleman Bezemer,

Wij hebben een controle op ons magazijn uitgevoerd en geconstateerd dat de producten retour zijn gekomen.

De factuur is door ons ingetrokken.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

Gowhite support