Klacht Aliaz Cooperation Sia: valse order

s veen

Mijn zoon krijgt op zijn naam een pakketje GoWhite (Aliaz Cooperation Sia) met een factuurbedrag van € 47,-. Wij hebben niets bij jullie besteld en willen hier ook niet mee lastig gevallen worden. Mijn zoon moet het volgens jullie besteld hebben op 20-12-2016 wat dus helemaal niet kan en klopt want op dat moment was hij met een eindoefening van het leger bezig, en kunnen/mogen dan helemaal 4 dagen lang geen contact hebben met de burgermaatschappij. Het betreft factuur nummer: 401317087. Ik verzoek jullie per direct een creditnota te sturen en al onze gegevens uit jullie systeem te halen, en wil nooit meer iets met jullie te maken hebben . Dus geen producten en geen contracten. Mijn zoon kan net zo goed met een onjuiste naam een product bestellen en bv. adres van zijn vereniging of school opgeven, en dan??? Is toch niet verstandig jullie werkwijze. Een product moet een klant zelf willen, dus de verkoper beslist ZEKER niet of een klant wel of niet een product aanschaft. Op internet zitten er honderden klachten van zelfde aard over u bedrijf

Wij wensen geen producten meer op dit adres, dit pakket stuur ik retour
en graag een excuus want dit hebben wij dus niet besteld.

s veen

ik zou nu toch wel graag een reactie willen.

s veen

ik neem aan dat wij geen producten meer krijgen.

s veen

geachte aliaz nu heb ik het pakketje opgestuurd maar heb hem gewoon weer terug gekregen nu stuur ik hem nog 1x op en als jullie hem dan weer terug sturen dan ga ik stappen ondernemen tegen jullie.
    Ik heb harde bewijsstukken dat mijn zoon dit op dat moment niet heeft kunnen bestellen en zijn werkgever kan dat ook bevestigen.
    Dus hierbij stuur ik het terug en ik wens geen producten meer van jullie te ontvangen.

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?