Opgelost door Aliaz Cooperation Sia: Volgens Aliaz Cooperation heb een abonnement op Horse Power, wat niet klopt

content Opgelost
RodePlataan#948

Ik heb bij een bestelling bij tell sell gratis horse power pillen in mijn brievenbus ontvangen. Nu blijkt dat het om een abonnement gaat terwijl ik mij hier niet voor heb opgegeven, graag zie ik het abonnement stop gezet en de aanmaning vernietigd.

Aanmaningen stoppen, stoppen met de ongewenste (frauduleuze) praktijken, geen brieven meer sturen, niet meer dreigen met een incasso bureau

Aliaz Cooperation Sia
    Beste Oscar,

Bedankt voor het melden van de klacht.

Er is destijds akkoord gegaan met een aanbod van gratis HorsePower+ pillen waar u enkel voor de verzendkosten en factuurkosten betaalt. Daarmee schrijft u zich tevens in voor maandelijkse leveringen tegen de volle prijs.

We hebben het abonnement stop gezet en zullen de zaak sluiten. Er zijn in totaal twee zendingen verstuurd.

We verzoeken u vriendelijk om de ontvangen producten te retourneren naar het adres op de factuur. Bij iedere bestelling zit een factuur.

Mocht u verdere vragen hebben, dan kunt u een email sturen naar mail@fastsupport.eu.

Aliaz Klantenondersteuning

RodePlataan#948
Uiteindelijke oplossing Abonnement wordt gestopt. Ik wens geen brieven meer ontvangen, na de laatste brief heb ik geen brieven meer gekregen. Ik heb tot 07-08 geen brieven meer ontvangen van Aliaz Cooperation Sia.