Klacht Aliaz Cooperation Sia: Zomaar een factuur gekregen en een whitening pakketje maar ik heb niets besteld.

Zaabat

Ik krijg zomaar een pakketje binnen van gowhite. Ik ben nog nooit op de site van gowhite geweest en heb er dus nooit wat besteld. Ik open het pakketje en zie een pakje met GoWhite strips, ik weet niet hoeveel strips er in het pakje zitten omdat ik het niet heb geopend. Bij het pakketje kwam ook een factuur bij van 67,00 euro. Nu vraag ik me af wat ik moet doen ten eerste vind ik dit niet kunnen en ten tweede ik zal dit echt niet betalen, Ik heb ook meerdere soortgelijke klachten gelezen op het internet want dacht dat ik gek werd. Ik ben jong en een student 67,00 euro is dan heel veel geld kan ik u zeggen. .

Ik wil de factuur niet betalen want ik heb niets besteld.

Geachte Siham Zaabat,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben op 30 augustus 2016 een bestelling ontvangen met uw persoonsgegevens.
    Wij hebben u een privebericht gestuurd met de door ons ontvangen bestelling naar het door u opgegeven e-mailadres, t.w. bensiham.002@hotmail.com. Wij verzoeken u vriendelijk hierop te reageren
    (ticket ID FS-904029).

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Zaabat
    U heeft mijn email verkeerd. Mijn email is siham.002@hotmail.com

Geachte Siham Zaabat,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben u een kopie van het privebericht gestuurd met de door ons ontvangen bestelling naar het door u opgegeven e-mailadres, t.w. siham.002@hotmail.com.

Wij verzoeken u vriendelijk hierop te reageren
    (ticket ID FS-904029).

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Geachte Siham Zaabat,

Onze excuses, het ticket ID is XX-767192.

Geachte Siham Zaabat,

Wij hebben u een kopie van het privébericht gestuurd met de door ons ontvangen bestelling naar het door u opgegeven e-mailadres, t.w. siham.002@hotmail.com.

Wij mochten nog geen reactie op ons bericht van u ontvangen (ticket ID XX-767192).
    Wij hebben de factuur ingetrokken.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

Gowhite support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?