Klacht Alice Garden: Stoel niet bezorgd

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 612553
Gebruiker
Celine
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Stoel niet geleverd (inmiddels al bijna 1 maand te laat) meerdere keren contactformulier ingevuld, maar helaas geen reactie. Wel 30 keer telefonisch contact gezocht, helaas geen gehoor.

Er staat nog steeds de link van de bestelling ‘verwachte leverdatum tussen 11-19 juli’.

Inmiddels hebben wij een andere stoel moeten aanschaffen omdat wij geen meubels hadden. Nog steeds niet bekend wanneer de stoel geleverd wordt, retourneren nu geen optie omdat we het artikel niet hebben. De stoel hebben we niet meer nodig, maar we hebben wel betaald voor iets wat we niet hebben ontvangen.

Gewenste oplossing

Graag zo spoedig mogelijk het geld retour.
Geboden oplossing
Toegezegd dat het geld teruggestort wordt, maar tot op heden nog niets ontvangen..
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Alice Garden
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Onze excuses voor de late reactie. We hebben inmiddels contact opgenomen met u en de vervoerder en zullen het nodige doen zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug te betalen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Alice Garden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen