Klacht Alice: Niet meer kunnen inloggen om email te bekijken

Hansvan dis

Ruim 3 jaar, tot april-2012, heb ik van de netwerkdiensten van Alice provider gebruik gemaakt en ben toen overgestapt naar Tele2 welke nu met Alice een eenheid vormt.
Mijn Email account van Alice heb ik kunnen behouden. Begin van week 48 (2013) kan ik niet meer inloggen om mijn email te bekijken. Al mijn berichten in de emailbox zijn niet meer in te zien. Na telefonisch onderzoek, zowel bij Alice als Tele 2, blijkt dat mijn account is verwijderd en ben plots uit het systeem van Alice gegooid. Zonder dat zij mij hierover bericht hebben. Zeer ongehoord en respectloos.
Kennelijk ben ik voor Alice financieel niet meer interessant. Ik eis nadere uitleg van Alice.
Op zijn minst hadden ze mij, al is het maar tijdelijk, de gelegenheid moeten geven om berichten veilig te stellen en had ik mijn afzenders op de hoogte kunnen stellen om een ander email adres te gaan gebruiken.

Wij vinden dat Alice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Alice?