Klacht AliExpress.com: Aliexpress heeft ten onrechte mijn geld overgemaakt naar een verkoper en niks geleverd.

Klachtnummer
# 555557
Gebruiker
hhanoem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb via aliexpress accu's besteld voor € 75,- op 14 juni. Na 2 maanden wachten heb ik een dispute ingediend en mijn geld teruggevraagd waarop ik als bewijs van de verkoper een track en trace lijst kreeg. hierop stond dat het pakket sinds 11 augustus bij de inklaring van postnl lag. Ik moest van aliexpress zelf naar de afdeling inklaring van postnl bellen en de status opvragen. Dus ik bel op naar de inklaringsafdeling van postnl en krijg te horen dat het pakket niet bij hun ligt maar bij de douane. Met dit verhaal ging ik terug naar aliexpress en wat zegt aliexpress...? ze zeggen dat de verkoper gelijk heeft en het geld van de tussenrekening is naar de verkoper overgemaakt ..... DISPUTE FINISHED staat er. Ik heb niks ontvangen en ben mijn € 75,- kwijt. Ik snap niet dat als de track code aangeeft dat het pakket nog niet geleverd is , dat ik mijn geld kwijt ben!!!

Gewenste oplossing

Ik wil mijn € 75,- teruggestort krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AliExpress.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AliExpress.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen