Klacht AliExpress.com: BEN Zwaar opgelicht ( niet voor mijn gevoel en niet geholpen

Klachtnummer
# 546622
Gebruiker
Mandy
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Dit is mail.... ' ben de tel kwijt
Ik mail o.dat ik een off. klacht wil indienen namens mijn zoon.


Hij heeft in juni een bestelling gedaan die zodra de transactie voldaan was, op" afgeleverd" en " door klant ontvangen " sprong. Keiharde oplichting. Confrom jullie ' regels' direct een mail gestuurd maar de vogel was meteen gevlogen.  Op het geschil komt geen uitsluitsel omdat de verkoper niet te traceren is op Aliexpress en de scam zo groot is dat er staat " goederen ontvangen" .


aan de screenshots is te zien dat dit op hetzelfde moment is verschenen als dat de schoenen betaald zijn. Daarmee dus het bewijs dat ze onmogelijk bezorgd kunnen zijn.


Ik eis daarom € 49,50 terug gestort op de rekening van mijn zoon. Hieronder screenshot van zijn account en t bewijs van oplichting.


mvg Mandy

Gewenste oplossing

€ 49,50 terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AliExpress.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AliExpress.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen