Klacht AliExpress.com: Betaald maar geen bericht of wat dan ook geen inzien in mijn AliExpress.com account, deze zijn gewoo

Gotcha

Ik kan in mijn orders niet all mijn betaald bestellingen terug vinden. Ook heb ik maar een onderdeel van een grote bestelling ontvangen. Ik ben hier niet mee tevreden en weet ook niet hoe dat in de toekomst en voor een ander beter kan. Graag ontvang ik reacties om de levering van betalen en ontvangen van producten van aliexpress te verbeteren. Want dit is niet leuk

Ik kan in mijn orders niet all mijn betaald bestellingen terug vinden. Ook heb ik maar een onderdeel van een grote bestelling ontvangen. Ik ben hier niet mee tevreden en weet ook niet hoe dat in de toekomst en voor een ander beter kan. graag ontvang ik reacties om de levering van betalen en ontvangen van producten van aliexpress te verbeteren. Want dit is niet leuk

Wij vinden dat AliExpress.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over AliExpress.com?