Klacht AliExpress.com: Fraude via Aliexpress

Klachtnummer
# 317852
Gebruiker
Rob1357
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Verkoper overlegt verzendbewijs wat door PostNL niet herkend wordt. Aliexpress besluit dispuut met :"ontvangen"
Pakketten worden in Nederland ongenummerd. Bij tracking wordt het originele nummer gemeld als bezorgd, maar daar zit geen postcode controle op.
Mijn pakket aan een ander adres/persoon geadresseerd aldus PostNL.
Aliexpress reageert niet.

De oplossing

Geld terug en een gedegen onderzoek van de overlegde informatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AliExpress.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AliExpress.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen