Wij vinden dat AliExpress.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht AliExpress.com: Ik vind dat ik ben opgelicht op zeer slinkse wijze.
Details
De klacht
Ik heb op 25 april bij aliexpress een product trachten te bestellen.Dit is op een of andere manier helemaal fout gegaan. Ik heb betaald via iDeal.
Toen ik op betalen drukte kreeg ik ineens een wit vlak met een rood kruisje en een mededeling "sighn in". toen heb ik het nogmaals gedaan omdat ik dacht dat ik wat verkeerd had gedaan, maar ook deze keer hetzelfde resultaat. Ik heb dus 2x betaald en ik heb eigenlijk niets besteld. Ik heb getracht een klachtenformulier in te vullen naar China en1x naar Aliexpress.nl maar die doen ook niets voor mij, dan had ik beter via Aliexpress.nl kunnen bestellen zeggen ze, maar dat moet je ook maar weten. en uit China hoor ik ook niets.
De oplossing
Ik wil mijn geld terug hebben, want een product kunnen ze mij niet sturen omdat ik niet de kans heb gekregen om wat te bestellen.1x 51,94 euro en 1x 49,22 euro
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.