Klacht AliExpress.com: Ik wil graag mijn geld terug.

Klachtnummer
# 290916
Gebruiker
1971
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij dit bedrijf een chromecast besteld die bij aankomst niet functioneerd. Ik heb aangegeven de goederen terug te willen sturen en mijn geld terug te willen
Ik heb betaald via i deal maar ze willen het bedrag niet terrugstorten via i deal. Ik zou een paypall rekening moeten openen wat ik niet gebruik en niet wil gebruiken. Nu wordt mij gevraagd of ik een videoboodschap wil sturen waarin ik de klacht omschrijf. Ik ben naar mijn mening al erg duidelijk geweest over de klacht. Wat kan ik verder doen?

Groetjes Willemke Postms

De oplossing

Ik zou heel graag mijn geld terug willen gestort op mijn bankrekening... de rekening waar ik ook mee heb betaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AliExpress.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AliExpress.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen