Klacht AliExpress.com: Ik wil mijn pakketje...

Klachtnummer
# 289419
Gebruiker
ChiaroDiluna
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had wat besteld bij Aliexpress, zij hadden het verstuurd, het schijn bij Plus te zijn afgeleverd. Ik heb nooit iets vernomen van Post.nl en voor ik het wist is het weer geretourneerd. Ik ben al weken bezig om het pakket opnieuw toegestuurd te krijgen OF mijn geld terug. Het enige wat ze me steeds sturen is het track en trace van Post.nl dat het is afgeleverd. Ik stuurde hen de track en trace dat het 21 december teruggestuurd is. Ik kom er niet doorheen. HOE krijg ik mijn pakket of mijn geld terug???

De oplossing

Ik wil dat mijn pakketje weer opgestuurd wordt OF mijn geld terug...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AliExpress.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AliExpress.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen