Klacht AliExpress.com: mijn bestelling is niet aangekomen

Klachtnummer
# 182175
Gebruiker
jits
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik had een rugzak besteld nadat ik niets had ontvangen contact gehad met de verkoper ik moest geduld hebben de rugzak zou vanzelf komen na nog een aantal mails en steeds weer te horen dat ik het moest afwachten
heb ik een geschil geopend , alie express bemiddelt dan tussen de verkoper en de klant
er werd mij verteld dat de rugtas wel was bezorgd

ik moest met een officieel document aankomen om te laten zien dat ik niets had ontvangen maar omdat ik niets had ontvangen heb ik ook geen document hier van
nu uiteindelijk is het hun woord tegen de mijne en kan ik fluiten naar mijn product en mijn geld

De oplossing

geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AliExpress.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties