Klacht AliExpress.com: Niet ingeleverd producten

Klachtnummer
# 302895
Gebruiker
Bayan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een tas gekocht via aliexpress en het had eigenlijk nu binnen moeten zijn maar ik krijg nog steeds niks binnen en heb een klacht ingedien alleen ik krijg ook geen antwoordt van de verkoper. Ik vind zo lullig want het was een beetje prijserge tas van €18

De oplossing

Ik hoop dat jullie even kijken waar mijn product nu ligt. Anders wil ik mijn geld terug krijgen of een andere product vergeleken met die ik heb besteld naar mij terug sturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AliExpress.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AliExpress.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen