Klacht AliExpress.com: Onvolledige levering en er wordt niets gedaan om het op te lossen.

Ereshkigal

Twee dezelfde telefoonhoesjes besteld en betaald, maar ik heb er maar 1 ontvangen. Ik heb direct geprobeerd contact te zoeken met de verkoper, maar die reageert alleen met een smiley. Hierop een dispute geopend en foto's als bewijs meegestuurd. Dispute afgewezen met een voor mij onduidelijke reden. Ik heb om opheldering gevraagd en meer foto's gestuurd. Echter krijg ik geen opheldering maar een herhaling van dezelfde reden. Ook nog een appeal geprobeerd, maar ook die is afgewezen. Vervolgens in de chat contact gehad met 3 verschillende medewerkers die alledrie iets anders vertellen en beloven. Ik zou van de week antwoord krijgen maar nog steeds niets gehoord.

De helft van het betaalde geld terug, en excuses voor de onduidelijkheid en onprofessionaliteit van hun kant.

Wij vinden dat AliExpress.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over AliExpress.com?