Klacht AliExpress.com: Paket blijft wel erg lang bij de douane liggen nu

Klachtnummer
# 458072
Gebruiker
Maurice
Datum
0 reacties

Details

De klacht

heb een bestelling bij AliExpress gedaan ,de bestelling is in 2 keer verzonden , de eerste bestelling was binnen 2 dagen door de douane

de 2de bestelling is al meer dan 15 dagen bij de Douane
heb al contact gehad met de verkoper van AliExpress maar deze kan weinig doen , dan de zending annuleren of zo

De oplossing

mijn pakket zo vlug mogelijk door de douane laten af handelen of zoeken waar het is gebleven bij de douane , of misschien heeft een douanier het achter over gedrukt ,

Zendingsstatus Aangekomen in het land van bestemming; in afwachting van douane-inklaring
land / regio van bestemming

Netherlands


land / regio van herkomst

China


Aangekomen in het land van bestemming

2020-06-10 14:12:00 [GMT+1]

Vertrokken vanuit het land van herkomst

2020-06-08 16:00:00 [GMT+8]

Zending geaccepteerd door de vliegtuigmaatschappij

2020-06-01 17:54:27 [GMT+8]

Zending heeft het magazijn in het land van herkomst verlaten

2020-06-01 03:06:32 [GMT+8]

Zending bij het magazijn in het land van herkomst

2020-05-29 23:46:25 [GMT+8]

Zending verzonden

2020-05-29 23:43:25 [GMT+8]

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AliExpress.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AliExpress.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen