Klacht AliExpress.com: Pakket niet binnen graag geld retour

Klachtnummer
# 294845
Gebruiker
Joootje53
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind december heb ik een pakketje bij Ali express besteld. Via de website kon ik het in de gaten houden. Op een gegeven moment stond er dat ik contact op moet nemen met de klantenservice als het pakje niet is aangekomen voor 24 februari. Toen ik de 25e niets had ontvangen wilde ik een klacht indienen. Zie ik tot mijn verbazing dat volgens Ali het pakket geleverd is. Nou niet bij mij. Tnt en de post sturen mij overal heen. Van het kastje naar de muur. Aliexpress laat oo niets meer van zich horen nadat ik een dispuut heb geopend. Weg pakje..weg geld??

De oplossing

Graag pakje en / of geld terug??

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AliExpress.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AliExpress.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen