Klacht AliExpress.com: Product met defect teruggestuurd maar geen refund ontvangen

Inci9

Op 30-08-2020 heb ik laarzen besteld bij AliExpress, ik heb deze laarzen met een defect ontvangen en ben een geschil gestart met AliExpress op 14 september.Op 18 september heb ik een retourlabel van AliExpress gekregen voor DHP Parcel en op 18 september heb ik het retourpakket gebracht naar DHL service point in Apeldoorn en heb een Track en Trace code van DHL. DHL moet dit retourpakket bezorgen binnen Nederland naar het adres Platinastraat 71, 2718 ST, Zoetermeer. Dit pakket is niet bezorgt, volgens DHL traceernummer dat ligt nog steeds vanaf 21 september in sorteercentrum en ik ontvang geen update meer. AliExpress heeft het pakket niet op tijd gekregen ( moet binnen 14 dagen) en kan ook alleen traceren tot sorteercentrum in Nederland, daarom AliExpress geschil hebben gesloten met terugbetaling 00,00 euro. Na meerdere contacten met DHL krijg ik een antwoord: het is nu tussen AliExpress en DHL en AliExpress moet onderzoek starten voor dit retourpakket. Maar AliExpress wil geen onderzoek starten, zij zeggen dat zij deze service niet doen, ze zijn alleen platform en AliExpress stuurt me naar DHL voor bewijs te vragen dat deze pakket was afgeleverd. Dat is een cirkel, AliExpress en DHL Parcel sturen mij naar elkaar, het geschil voor AliExpress mag alleen maximaal 30 dagen duren vanaf begin (14 september), totnu toe heb ik geen laarzen, geen oplossing en geen geld terug!

Ik wil mijn geld terug zo snel mogelijk

Wij vinden dat AliExpress.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over AliExpress.com?