Klacht AliExpress.com: Slechte webwinkel / en klarna die niet met klant comunieert

Klachtnummer
# 419900
Gebruiker
Lilien123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Alie heb handje van producte niet leveren als je geschil opende bij ze krijg geen respons terug,
Al betaal je achteraf, via klarna
En klarna heb een handje om hun nota nrs anders dan alie aan te houden
Klarna stuur dan incasso bv op je af, die je spamt sergoria heten ze . Die doen meer webwinkels onder steunen

Als je klacht bij klarna doet over je heb niet ontvangen en alie reageert niet,

Sturen hun door om je lkkr op kosten te jagen
En krijg je sergoria die jedsn volgens afspraak de beklacht bij alie gedaan heb, alie dat als Finsh boekt, en je geld kwijt als je via ideal gelijkt betaald😡

De oplossing

Producten leveren, of ze crediteren de notas.
Iets wat ik niet gehad heb , hoef ik niet te betalen😡😡😡

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AliExpress.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AliExpress.com?