Klacht AliExpress.com: Verkoper lees niet goed

Klachtnummer
# 421684
Gebruiker
B.Haarms
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een tijdje geleden de smartphone Oukitel C17 pro besteld bij bol.com.
Daar zat geen bescherm glas op, dus bestelde ik deze bij Aliexpress.
Maar doordat de smartphone uiteindelijk niet naar mijn zin was, heb ik deze retour verzonden.
Vervolgens heb ik de bescherm glas bij Aliexpress geannuleerd, omdat ik deze niet meer nodig had.
Na meerder keren geannuleerd te hebben en de berichten die zijn verstuurd naar de verkoper.
Snapt hij niet dat ik het product niet meer wil.
En blijft hij het product door drukken.


De oplossing

Dat de verkoper duidelijk wordt gemaakt dat ik het product niet meer nodig heb en dat hij mijn geld terug stort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AliExpress.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AliExpress.com?