Klacht Alitalia: Alitalia levert bagage te laat, geeft verkeerde info en reageert niet op klacht

Fleurmeerman

Tijdens een vlucht van SH-Parijs-Rome voor een huwelijk waar ik getuige van was en mijn vriend fotograaf is mijn bagage niet aangekomen. Alitalia had ruim 2 uur de tijd om onze bagage op Parijs over te laden. Bij aankomst in Rome is ons verteld dat de bagage dezelfde donderdag 2 uur later mee zou komen vanuit Parijs. De bagage zou uiterlijk de dag erna bezorgd worden (er is ons niet verteld dat dit anders zou kunnen zijn).Toen er niets bezorgd werd op vrijdag, wij 3x nagebeld hadden, werd ons in slecht Engels verzekerd dat het zaterdagochtend bezorgd zou worden. Uiteindelijk is de bagage zaterdagavond na het huwelijk bezorgd (zondag vlogen we weer terug). Vervolgens probeer ik sinds Juli contact met Alitalia op te nemen (8 mails,4 FB berichten, 4 telefoontjes) en ze hebben 1maal gereageerd dat ze mij vouchers (2x€200) willen aanbieden ter compensatie. Ik woon in China dus heb hier niets aan en ik wil gecompenseerd worden voor mijn werkelijk gemaakte kosten.

Ik wil gecompenseerd worden voor de gemaakte kosten van bijna 1000 euro.

Wij vinden dat Alitalia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?