Klacht Alitalia: Bagage zoek, 4 dagen later beschadigd afgeleverd- ineens geen reactie compenseren onkosten

Klachtnummer
# 466077
Gebruiker
Greenburg
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Lekker op vakantie(september2019) vanaf Amsterdam met een tussenstop in Milaan, alwaar mijn bagage niet mee is gegaan naar Napels. Er werd beweerd dat de bagage de volgende ochtend op mijn adres zou worden afgeleverd. NA 4 dagen kreeg ik bericht dat mijn bagage was getraceerd en zou worden opgestuurd. Deze kwam niet alleen te laat, maar ook zwaarbeschadigd aan. Opnieuw gebeld en er werd telefonisch toegezegd dat de schade zou worden vergoed, tezamen met de gemaakte onkosten voor de dagen zonder mijn bagage.
Nadat ik mijn aankoopbonnen en foto's had ingestuurd is heb ik nooit meer enige reactie ontvangen.
Ronduit schofterig!

Gewenste oplossing

Ik heb meermaals gemaild naar Alitalia customers.relationsnl@alitalia.it ovv het referentienummer, maar er wordt gewoon niet meer gereageerd op mijn berichten. Ook de klacht via hun website heeft geen reactie opgeleverd. Ik wil gewoon gecompenseerd worden voor -buiten mijn schuld om- mijn gemaakte kosten en ongemak!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alitalia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Alitalia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen