Klacht Alitalia: beschamend behandeld

ron

op 24 september zou ik van tirana via rome naar amsterdam vliegen.ben op weg naar het vliegveld vast komen te zitten in het verkeer.was dus laat(11.10 boardingtime-aanwezig 11.00-alleen hand bagage)werd door een uiterst chagarijnige mevrouw verwezen naar een andere balie om daar mijn e-tickict in te wisselen voor mijn boardingpas.deze balie was niet bemand,ben terug gelopen,zegt deze mevrouw...nu bent u te laat.na lang aandringen zou zij vragen of de gate nog open was.mijn vrouw kon dit meeluisteren en ontplofte bijna dat er gezegt werd...laat maar wachten...dus vlucht gemist,mocht nieuw tickit kopen(24uur wachten). als eenmanszaak een belangrijke opdracht niet uit kunnen voeren.al met al een zeer beschamende vertoning die mij toch gauw 1000 euro heeft gekost. alitalia bedankt!!!!

vergoeding van mijn nieuwe tickit( 256 euro)

Wij vinden dat Alitalia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Alitalia?