Klacht Alitalia: Dubbele kosten in rekening gebracht

Angel0104

Teveel betaald voor het inchecken van de baggage (2x zoveel als nodig). Website van Al Italia is offline (kan geen baggage bijgeboekt worden), klantenservice niet te bereiken en mailcontact eveneens niet mogelijk. We wilden online inchecken en baggage bijboeken, dit was niet mogelijk. Meerdere keren geprobeerd en geen boeking mogelijk. Iedere keer foutmelding. Telefonisch contact gezocht - eerst een medewerker gesproken, die de haak erop gooide en later was de lijn "dood". Volgende dag extra vroeg naar de airport om zaken te regelen en toen moesten wij een toeslag van 100% betalen omdat we niet online hadden geboekt (HOE DAN??? ALS DE WEBSITE NIET WERKT??). De medewerker aan de balie wist dat dit een probleem was, maar kon ons niet verder helpen. We hadden de keuze of betalen of niet vliegen. Dus maar betaald. Alle screenshots, couponnetjes en bonnetjes bewaard om dit alsnog met AlItalia te regelen. Helaas - terug in Nederland - is het bedrijf telefonisch als ook per mail niet bereikbaar :-( Wat een slechte service - je voelt je als klant compleet bedonderd.

We willen graag een refund voor het teveel betaalde bedrag (= 66 euro).

Wij vinden dat Alitalia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Alitalia?