Klacht Alitalia: Geen reactie na declaratie van gemaakte kosten na geannuleerde vlucht

Klachtnummer
# 120316
Gebruiker
Liesbeth
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn vlucht van 18 mei van Triest naar Amsterdam werd geannuleerd. De vervangende vlucht was een dag later. Vanuit Triest contact gehad met Alitalia. Ik moest mijn extra overnachting zelf regelen en achteraf declareren. Ik had niets te kiezen, dus boekte een hotel. Meteen na thuiskomst een kostendeclaratie ingediend per mail. Na een automatisch gegenereerd bericht dat mijn mail ontvangen was, heb ik niets meer vernomen. Ook niet na diverse e-mails en telefoontjes. Inmiddels zijn we ruim twee maanden verder en vraag ik me af wat ik moet doen om op zijn minst een reactie van Alitalia te krijgen, nog afgezien van de vergoeding van de door mij gemaakte kosten en de wettelijke compensatie voor geannuleerde vluchten.

Gewenste oplossing

Ik verlang drie dingen van Alitalia:
- een reactie op mijn klacht rond de annulering van mijn vlucht
- vergoeding van de door mij gemaakte kosten voor de extra overnachting
- uitbetaling van de wettelijke compensatie voor geannuleerde vluchten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alitalia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Alitalia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen