Klacht Alitalia: Niet reageren op E.mail voor wijzigen retourvlucht.

Johan

Op 19 augustus 2013 een vlucht naar Rio de Janeiro geboekt vertrekdatum 7 november vanaf Brussel.
De retourvlucht was geboekt voor 27 juni 2014.
Door omstandigheden moest de retourvlucht gewijzigd worden, bij boeking was gevraagd of dit eventueel mogelijk was. Dit zou mogelijk zijn, de kosten hiervoor zouden dan 100,00 euro bedragen.
Op 27 mei 2013 een E-mail gestuurd om informatie om de geboekte retourvlucht te wijzigen.
Geen reactie, telefonisch contact op12 juni, de informatrice op telefoonnr 0031.206764479 geeft aan dat er voor 27 juni een verzoek voor wijziging moet zijn en daarbij aan te geven in welke periode een retourvlucht gewenst is.
Dit verzoek wordt op 25 juni per e.mail verzonden.
Hierop volgt geen reactie
Gebeld en om uitleg gevraagd, krijg ik niet.
Doorverwezen naar klanten contact , hiervan krijg ik na herhaaldelijk verzoek een niet ter zake doende antwoord reactie hierop wordt ook weer niet gereageerd.

Omdat Alitalia niet zorgvuldig is om gegaan met een naar de eisen van Alitalia ingevuld wijzigingsverzoek, is de termijn waarbinnen dit moest gebeuren verlopen.
Gevolg er moest een nieuwe boeking worden gemaakt. (bij een andere maatschappij)
Ik wil het bedrag van de retourvlucht die niet genoten is bij Alitalia terug vorderen.
Het bedrag is 481.66 euro
Bij Alitalia is de zaak bekend onder dossier nummer 8557983

Wij vinden dat Alitalia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?