Wij vinden dat Alitalia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Alitalia: No show door treinongeluk van business class vluchten: ruim EUR 2800 schade !
Details
Klacht
Vanwege een ziekte voor mijn dochter en mij business class vluchten geboekt (via Super Saver bij Alitalia) van Amsterdam via Rome naar Sao Paulo voor ruim EUR 2800 in totaal. Door treinstoring/ongeluk vliegtuig naar Rome gemist en doordat we al ingecheckt waren, kregen we te horen dat het een "no show" was geworden, waardoor wij (i) de heenvluchten niet meer konden wijzigen en (ii) ook de terugvluchten afzegd waren. Alitalia was die zondag totaal niet bereikbaar en Super Saver en KLM (de plaatselijke vertegenwoordiger) zeiden dat ze niks meer konden doen voor ons. En dat ondanks de geboekte business class (om privé redenen). Vervolgens zelf nieuwe, dure vluchten moeten boeken, terwijl Alitalia ineens stoelen vrij heeft en die waarschijnlijk duur verkoopt.Gewenste oplossing
Schadeloosstelling voor de door onze (extra) gemaakte kosten.Steun ook van harte het initiatief van de Consumentenbond om no show af te zeggen.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.