Klacht Alitalia: Nog geen informatie over geannuleerde vlucht van Alitalia

Klachtnummer
# 563692
Gebruiker
Foemie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Onze vlucht van 14 oktober van Amsterdam Schiphol naar Rome Fiumicino is op dinsdag 12 oktober geannuleerd door de vliegtuigmaatschappij zonder vervangende vlucht. Wij hebben via SuperSaver geboekt en worden momenteel van kastje naar de muur gestuurd. SuperSaver zegt dat we moeten contacten met Alitalia, terwijl zij niet beschikbaar zijn en niet reageren op e-mails (telefoonnummer is buiten gebruik). We hebben tot op heden nog geen refund ontvangen.

Gewenste oplossing

Ik wil graag het geld terug wat ik betaald heb voor de vliegreis naar Rome met Alitalia

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alitalia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Alitalia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen