Klacht Alitalia: omzetting van onze Alitalia vlucht van 22-8-2014 naar 10-8-2014

Klachtnummer
# 71429
Gebruiker
Robde jong
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 9-8-2014 probeerde ik dat te regelen. In de eerste plaats was het op de website aangegeven tel nummer (892010) onbereikbaar. Vervolgens kreeg ik via 0039789892010 een slecht Engels sprekende Italiaan aan de lijn, die na 15 min. concludeerde dat hij mij niet kon helpen, maar dat ik de omboeking via Nederland zou moeten doen. Dat terwijl hij wel aangaf dat er op de bedoelde vlucht van Alghero naar Fiumincino resp Amsterdam nog plaats voor ons tarief (dwz zonder extra kosten) beschikbaar waren. Bij herhaling gaf hij aan dat het nummer (020-6764479) in Nederland ook in het weekend bereikbaar was. Dat bleek niet het geval.
Uiteindelijk heeft onze hotelier een vlucht via Milaan naar Amsterdam geregeld. Die vlucht leverde verschillende extra prijsverhogingen op: 149,30 euro voor mij en 194,30 euro voor mijn vrouw. De bevestiging van de ticket van mijn vrouw kwam pas de volgende dag (vertrekdag!) om 10.28 via de mail binnen; bovendien was de prijs 339,30 euro geworden.

De oplossing

Extra kosten: 488,60 euro (naast de terechte 120 euro administratiekosten)
Gelieve de extra kosten terug te storten op banknr NL 49 FVLB 0226952169

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alitalia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?