Klacht Alitalia: vluchtwijziging

Klachtnummer
# 75602
Gebruiker
buitenlander66
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vlucht is in december geboekt, Alitalia heeft een wijziging doorgevoerd zonder naar aansluiting te kijken naar mijn andere vlucht, oorspronkelijk was het Cmn-FCO schema tijd 14:30 aankomst rome 17:35, en daarna dezelfde dag 21:25 door vliegen naar bologna. Door tijd te wijzigen vanuit Cmn mis ik mijn aansluiting nl. Vertrek Cmn 17.35 aankomst in rome 21.35 - vertrek rome 21.25 naar bologna. Alle gesprekken gingrn Via Gate1.Het is dst ik zelf aan de bel heb getrokken anders had niemand het gemerkt over de aansluiting.Nu noodgedwongen 2 hotel overnachting moeten boeken zodat ik wel op plaats van bestemming kom. Gate1 kan niets voor me doen ,ze schuilen achter de voorwaarden van Alitalia.Deze voorwaarden krijg je noet als je boekt hoort ze alleen als er een probleem voordoet.Ik heb het met Gate1 en Alitalia gehad en hoop dat ze meer service gaan verlenen richting klant.Kijk onder wat voor Chaos ze veroorzaakt hebben

De oplossing

Fco-blq op 14-09- refund

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alitalia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Alitalia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen