Klacht Alitalia: Zoekraken bagage

Klachtnummer
# 87839
Gebruiker
schelvis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 27 augustus van dit jaar bleek na de landing in Cagliari (Sardinië) onze bagage niet te zijn meegekomen, waarschijnlijk achtergebleven op tussenstation Fiumicino. We hebben met talloze gedupeerden uren in de rij gestaan om alles aan te geven.
Na zes dagen (waarin de maatschappij nauwelijks telefonisch te bereiken was) hadden we onze koffers pas weer. We verwachtten wel enige excuses of genoegdoening (we hebben dankzij Alitalia kosten moeten maken en veelongemakken moeten oplossen) , maar niets daarvan. We moesten nadien wel alle papieren en gegevens mailen naar daartoe ingestelde adressen mailen, we hebben opgebeld, een boze brief geschreven, maar Alitalia is blind en doof voor onze klachten. Alitalia zwijgt in alle talen.

De oplossing

Excuses (ook voor het wegblijven van enige afhandeling) en enige compensatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alitalia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?