Klacht Aljance.com: Geen enkele reactie op inschrijving en opgestuurde prive-foto’s

MM Hamilton

Dit relatiebemiddelingsbureau cq datingsite reageert op geen enkele manier en neemt ook geen contact op nadat ik mijn persoonlijke gegevens heb ingevuld op een ‘inschrijfformulier’ en privé-foto’s heb ingestuurd. Daarna heb ik gemaild, gebeld en ingesproken, maar zoals gezegd komt er geen enkele reactie. Terwijl ik dus wel al mijn privégegevens heb doorgegeven aan dit schijnbaar onbetrouwbare bureau. Het zou gaan om bemiddeling bij het contact leggen met single vrouwen uit de Ukraine. Ik voel me dus niet serieus genomen en wil mensen waarschuwen die ook van plan zijn om met dit onbetrouwbare bureau in zee te gaan.

Contact opnemen met mij en het werk doen waar ze van zeggen dit te zullen doen nl helpen bij contact leggen om een relatie tot stand te brengen
Relatiebemiddelingsbureau Aljance is een onbetrouwbaar bureau. Mijn klacht is op geen enkele manier serieus genomen. Er is namelijk geen enkele reactie gekomen. Zeer slecht en onprofessioneel! Een vette onvoldoende voor deze amateurs!

Wij vinden dat Aljance.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Aljance.com?