Klacht AlkalineWater: Word niet serieus genomen. Wel genegeerd.

EerlijkheidDuurtHetLangst

Via een leasecontract een waterionisator aangeschaft, daarna verhuisd. Het resultaat was na diverse meetmomenten, niet naar verwachting. Om deze reden een mail gestuurd. Mijn reclamatie is onbeantwoord gebleven. Behalve de opmerking dat het niet mogelijk was, wat ik ervoer. Hier nam ik geen genoegen mee. Ik besloot nogmaals te mailen en mijn betaling vooralsnog op te schorten. Er stond er nog een maand 'reserve', vanwege een dubbel betaalde termijn. Opvolgend werd ik op zeer onprettige wijze benaderd via Facebook! Zelfs een deelactie van een woning, werd als de mijne gezien en een heel relaas werd daaraan gerelateerd! Zéér onprofessioneel. Heb AlkalineWater.nl aangesproken op mijn garantierecht. Het antwoord is absurd: Zonder enige erkenning voor mijn ervaring dan wel een onderzoek, wordt er van mij verlangd dat ik verder moet betalen voor een ondeugdelijk apparaat, ofwel ik het op mijn kosten moet retourneren zonder restitutie van de grote som reeds betaalde gelden.

Zoals mijn herhaalde voorstel aan AlkalineWater.nl / ALL Care Products luidt:

Ik wil, met zekerheid en voorafgaand gegarandeerde retourbetaling, het apparaat aan AlkalineWater.nl / ALL Care Products retourneren. De door mij betaalde gelden, minus 10% (vanwege het summiere gebruik en het verlies wat AlkalineWater.nl / ALL Care Products bij wederverkoop mogelijk lijdt) wens ik in geheel en inééns, terug te ontvangen.

Bij het apparaat is alles nog in de originele staat aanwezig. Zelfs de doos.

Na afwikkeling wens ik niets meer van AlkalineWater.nl / ALL Care Products te vernemen.

AlkalineWater is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

EerlijkheidDuurtHetLangst
    Inmiddels een advocaat op mijn nek en de mededeling dat ik niet bereikbaar zou zijn, volgens Alkalinewater.nl - medegedeeld aan Klachtenkompas.nl. Dat is (ook) een grove leugen. Desondanks wens ik, gezien de vele leugens en dreigementen EN de eerdere telefoongesprekken welke worden ontkent en/of niet inhoudelijk zijn geregistreerd, pertinent geen telefonisch contact. Aangezien bewijzen van groot belang zijn, gezien de status waarin ik met deze partij, helaas, in verkeer.
    EerlijkheidDuurtHetLangst
    Wanneer deze partij daadwerkelijk alsnog eea wenst op te lossen, zal het voor hen geen probleem zijn deze schriftelijk te doen. Het stadium van "Dat is niet waar", "Dat is niet gezegd/gebeurd/gedaan/gelaten", zijn wij inmiddels al maanden voorbij. Gezien de acties, toonzetting, insinuaties en zelfs de dreigementen, is er na het verstrijken van zoveel, evenals de geboden tijd om met een suggestie te komen, geen enkele basis van vertrouwen meer. Contact/Voorstel daarom enkel schriftelijk.

Ook een klacht indienen over AlkalineWater?