Klacht Alkapida.com: Laat ze mijn kapotte producten vervangen, Of ze betalen mijn geld terug

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 491757
Gebruiker
Sherika
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb besteld Al Kapida.com Maar mijn producten zijn kapot en veranderen niet, ik heb meer dan 200 euro betaald. Mijn laatste product was een staand theeglas, ze stuurden het andere naar mij toe en ze zeggen dat het niet van dat glas is overgebleven, dit is onzin, anders zouden ze het product kunnen annuleren. Ik klaag, ik ben te veel verloren Ik zou het fijn vinden als je me helpt

De oplossing

Verander mijn producten of krijg mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alkapida.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sherika
Datum
Uiteindelijke oplossing
Graag oplossing maken
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Alkapida.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen