Klacht All in dak onderhoud: De toegezegde garantie wordt niet gegeven.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 296360
Gebruiker
jopie2018
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een jaar geleden werd in verband met lekkage het schuurdak vernieuwd, een lekkage bij het raam in de voorkamer zou ook verholpen worden en de goten zouden preventief ingesmeerd worden met goed spul. De lekkage in de voorkamer is er nog steeds; ondanks veel mails, voicemailberichten en een aangetekende brief. Intussen staat vast dat de goten verkeerd behandeld zijn, het hout eronder is aan het rotten. Dit heeft de heer B. V. gezien, hij is zes weken(!) geleden wezen kijken en heeft mij toen verzekerd dat het in orde gemaakt zou worden.Ik heb vorig jaar februari een bedrijf opgebeld in de buurt van onze woonplaats, maar werd zonder enige waarschuwing doorverbonden door Allfree, met het bedrijf in Den Bosch. Dit ontdekte ik nadat ik gezegd had komt u maar repareren. Toen kon ik volgens een geraadpleegde jurist niet meer terug. Allfree heb ik ook twee mails gestuurd en om hulp gevraagd.

De oplossing

Ik heb 9 februari j.l. 1925,00 euro (de helft van wat ik betaald heb) teruggeëist, zodat ik een ander bedrijf kan laten komen. Dit wil ik zo laten.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jopie2018
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niemand gehoord of gezien.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?