Opgelost door All in dak onderhoud: Veel te hoge prijs betaald voor slechte service!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 327048
Gebruiker
MariskaMouwen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij voelen ons enorm opgelicht!

Dit is een onbetrouwbare en oneerlijke partij. Ze waren al te laat op de eerste afspraak voor de opname. Bij de uitvoering waren ze weer te laat en hadden de mannen geen materialen bij zich. Die zijn ze nog gaan kopen. Vervolgens was het werk in vijf uur klaar met twee man. (Gezien de offerte dachten wij dat ze twee volle dagen bezig zouden zijn.) Of 'klaar' want de voortuin, dakgoten en zolder lagen vol puin. Hier hebben we over geklaagd en toen is afgesproken dat ze nogmaals langs zouden komen om schoon te maken en met ons een eindcontrole te doen. Achteraf blijkt dat ze zonder ons te informeren, toen wij niet thuis waren zijn langs geweest om aan te vegen. Eindcontrole door ons was met hun dus niet meer mogelijk. Alles bij elkaar duurde dat 15 minuten (zo wist de buurman). Totaal hebben we betaald voor 18 uur werk, terwijl ze maar 10.5 uur zijn geweest. Ook de kosten van materialen worden enorm opgeklopt en gaan ruim 5 a 6x over de kop.

Kortom: deze partij maakt gebruik van de onwetendheid van klanten over de hoeveelheid werk voor een dakreparatie en na akkoord op de offerte wordt daar vervolgens in de factuur 'naartoe gerekend'.

De oplossing

Alsnog korting bedingen op de factuur.

1 reactie

  1. Auteur
    MariskaMouwen
    Datum
    All in dakonderhoud gaat nog eens kijken naar de zaak en een creditnota sturen aan de band vam onze opmerkingen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MariskaMouwen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Compensatie voor de teveel gefactureerde uren.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?