Klacht All in dak onderhoud: Wanprestatie All-In-Dakonderhoud bij vervangen dakbedekking.

Klachtnummer
# 264100
Gebruiker
BvdG
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 20 januari 2017 is de dakbedekking op de gezamenlijke dakkapel met de buren (zie eerdere reactie van 18 januari 2017) voor garantie vervangen door All-In-Dakonderhoud. Echter na 5 maanden is er weer lekkage waarna All-In-Dakonderhoud in gebreke is gesteld. hierna wordt er veel beloofd maar tot op heden nog steeds geen dakdekker gezien.

De oplossing

Deze wanprestatie uiterlijk maandag 12 juli 2017 verhelpen en de door de lekkage ontstane schade vergoeden. Zo niet, dan zal deze wanprestatie aan de rechtbank worden voorgelegd!

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over All in dak onderhoud?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen