Klacht All-in Installatietechniek: Geeft geen reactie op brieven, telefoontjes, en stuurt alleen aanmaningen.

Klachtnummer
# 4201
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een abonnement voor de CV. Twee jaar geleden is al geconstateerd door deze zelfde firma, dat het drukverlies van het water zeker in de ketel zat. Een monteur kwam op 14 april j.l. op ons verzoek om offerte op te maken voor een nieuwe ketel. Wij lieten op papier zien dat zijn firma al drukverlies in de ketel had aangetoond. Hij ging in plaats daarvan, tegen ons verzoek in, een radiator afkoppelen. Dit leverde een rekening op van € 68,-, omdat de radiatoren niet onder het abonnement vallen. Ik heb hiertegen geprotesteerd met een uitvoerige brief, maar nooit een reactie ontvangen. Wel driemaal gebeld, maar de persoon die erover gaat, is er nooit, en belt niet terug.
M.Verboog, Amsterdam

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat All-in Installatietechniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over All-in Installatietechniek?