Klacht All in one verhuur John Ackermans: Weigering bedrag te restitueren

Klachtnummer
# 375703
Gebruiker
A. Hol
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In Januari 2013 hebben wij een jaarcontract (in 1e instantie contract voor een 1/2 jaar, daarna verleng tot 1 jaar) afgesloten om bij John Ackermans onze camper te stallen. Daarna is het contract steeds per jaar stilzwijgend verlengd met 1 jaar, en hebben wij elk jaar het huurbedrag voor 1 jaar bij vooruitbetaling voldaan. Zo ook voor 2019. We hebben echter 25 Mei 2019 het contract opgezegd (met inachtneming van de wettelijke opzegtermijn van 1 maand) en John Ackermans verzocht het bedrag voor de rest van het jaar 2019 (zijnde € 220.62 aan ons te restitueren, maar hij weigert dat.

De oplossing

Wij willen dat het bedrag van € 220.62 aan ons wordt terugbetaald, daar is hij wettelijk toe verplicht

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat All in one verhuur John Ackermans hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over All in one verhuur John Ackermans?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen