Klacht All Interieur: Onjuiste montage verticale lamellen waardoor scheefhangend aan onderzijden en op een hoekplaats een inkijkspleet

P.M. van Osch

Na montage bleken de onderzijden van de lamellen bij 2 ramen en de schuifpui scheef te hangen en bleken 2 rails (in een hoek) een foute lengte te hebben waardoor ruime inkijkspleet als de lamellen gesloten zijn ontstaat.
Monteur heeft hier niets van gezegd, niet bij het monteren(eind december 2013) en ook niet eerder bij het opmeten (begin november 2013).
Ben tot 3x toe naar de winkel geweest; er werd tegen me gezegd "dat mijn huis niet geschikt is voor lamellen,dat de plafonds scheef zijn" en "dat ik gezegd heb dat de rails in de hoek zo lang moeten zijn",wat niet waar is. "Dat ze klaar met me zijn en dat ik weg moest gaan", nadat ik bleef praten omdat er geen bevredigende oplossing geboden werd.
Tot 2x toe vaag toegezegd dat men met een oplossing wil komen, tot 2x toe
niets meer laten horen. Toen heb ik een aangetekende brief gestuurd(eind februari 2014) waarop ik geen reaktie heb gekregen.

In de aangetekende brief heb ik gevraagd om een schadevergoeding van een kwart van de aankoopsom. Dit is 1/4 x 1585 is 396,25 euro.
Gebleken is dat men niet met een oplossing komt om de fouten te herstellen.

Wij vinden dat All Interieur hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

P.M. van Osch
    Winkel heeft weer niets meer van zich laten horen,weer niet na de aangetekende brief, weer niet na de melding bij Klachtenkompas.
    Je moet maar durven.
    Het is meer dan duidelijk: Delftenaren, mijdt deze winkel:hier moet je niet zijn. Ga naar een echte vakman !