Klacht All Your Music.net: Misleiding

Klachtnummer
# 97238
Gebruiker
wouw101
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een mail ontvangen met daarin het aanbod van een Oral tandenborstel voor een bedrag van € 1,00. Bij controle van de afschrijvingen van mijn creditcard blijkt dat er nog 2x een bedrag van € 1,00 is afgeschreven en ook nog een bedrag van € 79,99 voor een onbekend abonnement.
Ik heb het bedrijf al een mail gestuurd met de klacht , en om het teveel afgeschreven bedrag terug te storten. Tot nu toe heb ik daar nog geen antwoord op gekregen.

De oplossing

Geld terug.
Normale levering van de tandenborstel.
Geen abonnement.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat All Your Music.net hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over All Your Music.net?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen