Klacht All Your Music.net: Onrechtmatig afschrijven 79,99

Seuntjens

Ik heb via een enquete 1 euro betaald zodat ik kans kon maken op een I phone, hoe dom kun je zijn natuurlijk maar goed. Vervolgens hangt dit bedrijf in de terms en conditions een platinum contract vast aan deze transactie voor let op 79,99 per maand. Ik kwam hier pas na een paar maanden achter, ik kreeg ook geen inloggegevens of gebruikersnaam opgestuurd, en heb toen meteen actie uitgezet naar mijn creditcard bedrijf. Ze hebben de laatste betaling kunnen terughalen maar de 1ste 2 dus niet. Ik heb ze via de mail aangeschreven en na enig over en weer bieden ze hun verontschuldigingen aan maar verzinnen smoesjes waardoor ze mij het geld niet zouden kunnen terugstorten.
Haal dit bedrijf alstublieft door de mangel want hun manier van zaken doen raakt kant nog wal en er zullen heel wat gedupeerde zijn.

Ze moeten mijn 2 keer 79,99 terugstorten op de creditcard gegevens die ze al hebben.

Wij vinden dat All Your Music.net hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over All Your Music.net?