Klacht All Your Music.net: onrechtmatige afschrijving door all your music

Jo

In december heb ik via een ontvangen mail een enquête ingevuld voor de Jumbo. Als dank kon ik een attentie uitzoeken. Tegen een betaling van € 1, 00 via mijn creditcard had ik kans op en IPhone. Tot mijn schrik werd er vervolgens 3 keer € 1,00 afgeschreven en ook nog eens 2 x € 79,99. In december en in januari. Ik heb dit gemeld bij ICS Visa, en zij hebben vervolgens de afschrijvingen retour gestort. Echter, volgens de gegevens die zij ontvingen van all your music zou ik door de betaling van € 1,00 een abonnement afgesloten hebben voor 3 dagen. Na deze drie dagen gaat het abonnement automatisch in en wordt er elke 30 dagen € 79,99 afgeschreven.
Ik heb geen toestemming gegeven voor een abonnement en volgens mij is de afschrijving daardoor onrechtmatig. ICS Visa gaat echter hun correctie ongedaan maken omdat ik volgens hen zelf de betalingen gedaan zou hebben.

All Your Music heeft meer slachtoffers gemaakt. Na enig zoekwerk op internet zelfs over de hele wereld. Dit moet gestopt worden. Mensen moeten hiervoor gewaarschuwd worden. Ook vind ik dat ICS Visa hier alert op moet zijn en niet zonder meer een louche bedrijf in het gelijk stellen. Ik wil mijn geld terug.

Wij vinden dat All Your Music.net hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over All Your Music.net?