Klacht All Your Music.net: Onrechtmatige afschrijvingen

Klachtnummer
# 102213
Gebruiker
Jo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In december heb ik via een ontvangen mail een enquête ingevuld voor de Jumbo. Als dank kon ik een attentie uitzoeken. Tegen een betaling van € 1, 00 via mijn creditcard had ik kans op en IPhone. Tot mijn schrik werd er vervolgens 3 keer € 1,00 afgeschreven en ook nog eens 2 x € 79,99. In december en in januari. Ik heb dit gemeld bij ICS Visa, en zij hebben vervolgens de afschrijvingen retour gestort. Echter, volgens de gegevens die zij ontvingen van all your music zou ik door de betaling van € 1,00 een abonnement afgesloten hebben voor 3 dagen. Na deze drie dagen gaat het abonnement automatisch in en wordt er elke 30 dagen € 79,99 afgeschreven.
Ik heb geen toestemming gegeven voor een abonnement en volgens mij is de afschrijving daardoor onrechtmatig. ICS Visa gaat echter hun correctie ongedaan maken omdat ik volgens hen zelf de betalingen gedaan zou hebben.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug. De afschrijving is onrechtmatig. Ik heb geen schriftelijke toestemming gegeven voor een automatische afschrijving en daarom is er geen sprake van een betalingsverplichting. Enkel het accepteren van algemene voorwaarden waarin staat dat je vervolgzendingen krijgt, is ook niet voldoende. Het abonnement is geen duidelijk onderdeel van het aanbod waar ik op ben ingegaan. Ik heb enkel € 1,00 euro betaald om een kans te maken op een IPhone.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat All Your Music.net hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over All Your Music.net?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen