Klacht All4games: Aankoop bedrag niet terug

Klachtnummer
# 68406
Gebruiker
JHM. Mol
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ruim een maand geleden heb ik bij dit bedrijf een spel besteld voor de verjaardag van mijn dochter. Er was onduidelijkheid over de levertijd en daar heb ik diverse malen over gemaild, zonder reactie terug te krijgen. 2 dagen voor de verjaardag was het spel nog niet binnen, ik heb het toen in de winkel gekocht en de bestelling geannuleerd. De dag van haar verjaardag arriveerde het spel alsnog. Ik heb dit toen retour gestuurd en tot nu toe het bedrag nog niet terug gekregen. Nog steeds heb ik geen contact kunnen krijgen met de klantenservice...

De oplossing

Bedrag retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat All4games hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over All4games?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen