Klacht All4games: Slechte communicatie en niet ontvangen van bestelling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 98079
Gebruiker
Dee0342
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb vorige week een bestelling gedaan bij deze website. Het spel waar het om gaat was een pre order en zou op vrijdag binnen moeten wezen volgens hun FAQ, maar ik heb tot nu toe nog niets ontvangen. Ook heb ik een Amiibo besteld die nog moet uitkomen.

Nu heb ik ze geprobeerd te mailen om mijn geld terug te krijgen maar ik heb nog geen antwoord terug gekregen. Ook bellen heeft weinig zin omdat ze aangeven dat ze gesloten zijn terwijl ik bel tijdens de openingsuren.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug van deze order.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat All4games hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Dee0342
    Datum
    Ik krijg het advies om contact met ze te maken over een overeenkomst terwijl ik aangeef dat ik ze niet te pakken krijg.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dee0342
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over All4games?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen