Klacht Allcarsservice: Kwam hun gelikte houding maar overeen met hun vakmanschap, kennis en vaardigheden..

saskiavenema

Kapotte automaat. Allcarsservice maakte offerte voor vervangende bak,in/uitbouwen,afvullen olie,1200e.Na paar dagen,telefoon.Verv. bak niet voorradig,Ewitt had zich vergist in de motor.Het zou +/- 3500e kosten,onze bak werd gereviseerd.Na wat rondbellen,optie,500e goedkoper.We besloten auto weer op te halen.Daar aangekomen,kwam Ewitt met nieuw bod,"jullie zorgen voor revisie en wij in/uitbouw,afvullen met olie en airco bijvullen" En,hij bood aan dat we zwart mochten betalen,"dat scheelde ook weer".Ok.Bak werd gereviseerd bij bedrijf die ook de bakken van Wensink reviseert.Kosten 2100e.Na revisie werd bak door ACS ingebouwd.We betaalden 550 zwart.Maand erna reden we weinig.Soms stond auto scheef en dan reed hij niet vooruit.FF bellen met revisiebedrijf.Dat bedrijf kon zich niet voorstellen dat revisie fout was gegaan,dan zou hij vanaf het begin klachten hebben gegeven.Wrs teveel olie.Er werd juiste peilstok besteld en wederom auto op aanhanger naar Steenwijk.Toen peilstok binnen was werd mn partner gebeld.Alleen in zn bijzijn werd bak geopend.Er zat +/- 1 lr te weinig olie in. Revisiebedrijf belde ACS om te overleggen,hoe op te oplossen voor hun gezamenlijke klant?De telefoon werd op luidspreker gezet.Echter,Ewitt was boos, "ze willen wel in een Jeep rijden maar niet betalen", "ze moeten niet zo zeuren,een litertje erbij gooien en klaar", "jullie doen jullie werk niet goed", "en "ik doe dit werk al 30 jaar en benerg bekwaam en professioneel".De Boer sloot het gesprek netjes.Auto werd gemaakt op onze kosten.Toen auto klaar was belde ik Ewitt op en legde onze situatie nog eens voor.Hij moest erover nadenken en zou mij bellen.Na aantal weken niets gehoord te hebben belde ik hem weer.Hij had erover nagedacht.Met name feit dat hij "achteraf" op de hoogte was gebracht,stoorde hem.Maar dat was niet waar.Hij kon naar Steenwijk rijden toen de bak open lag.Nee dus.Hij bood aan expertise onderzoek op te starten om zijn naam te zuiveren,en laten zien dat het revisiebedrijf fout was.Ok zei ik,wat heeft u daarvoor nodig van ons?Maar hij reageerde niet en ik zou het wel horen.U begrijpt,voor 3e x geen reactie.Dus, een onjuiste offerte (waar we wellicht op moeten hadden staan,voert het maar uit voor dat bedrag),een zwarte betaling als oplossing voor hun foute offerte,airco die het niet deed (kosten 150euro,hadden ze niet gecontroleerd) en de onjuist afgevulde oliebak en het telefoongesprek waarin zeer neerbuigend en respectloos over ons gesproken is.

ACS betaalt de extra gemaakte kosten en betaalt de 150euro voor de airco terug. Dat is 1550 excl btw. Wij zijn tevreden met 1000 euro.
Maar belangrijker, wij krijgen een excuus voor hun houding, hun respectloze manier van praten over ons, en het feit dat ze niets hebben bijgedragen aan de oplossing.

Allcarsservice is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Allcarsservice?