Klacht Alleenonline.nl: terugbetaling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 109725
Gebruiker
de Kruif
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 29-11 een led portieklamp gekocht bij de telegraaf (groupdeal)
Na 4 maanden was deze defect. Contact opgenomen met groupdeal die mij doorverwees naar AlleenOnline (tel 020-8932924) e-mail ( support@alleenonline.zendesk.com).
Vier e-mails gericht aan de heer Luiks van Alleen Online en diverse telefoontjes, wat resulteerde met toezegging op 1 mei j.l. dat ik terugbetaald zou worden ad € 20,90) Tot op heden niets meer vernomen!! Zeer slechte service!

De oplossing

terugbetaling!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alleenonline.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    de Kruif
    Datum
    Eindelijk na 5 weken terugbetaling ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
de Kruif
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry